14 noiembrie 2011

Ori suntem violatori, ori nu mai suntem!

            Rasturnare de situatie în cazul profesorului de la liceul Jean Monnet acuzat ca si-ar fi violat o eleva. Procurorii au schimbat, pe ultima sută de metri, încadrarea juridică a faptei invinuitului din viol şi relaţii intime cu minori în incompetenţă la viol şi nesatisfacerea victimei în formă continuată.
Potrivit elevei acuzatoare, profesorul de sport ar fi un infantil pudic nelipsit de scrupule, un neadaptat la rigorile şi cerinţele mişcării feministe actuale „Deci cum să-mi facă mie una ca asta, unei profesioniste?! Au fost cele mai irosite 5 minute din viaţa mea! Nici tu sex oral, nici tu sex anal, da până când?!”, a tunat fata.  Conform acesteia, ea l-ar fi stimulat pe profesor să se apuce de treabă, însă el a avut un blocaj psihic inexplicabil: „L-am implorat: Viorele, Viorele....fă-mi şi tu o perversiune ceva, orice, da repede că ard de una sigură ca proasta! El batman-batman. Stătea ca blegu şi se uita la mine. Atunci i-am pus hotărât mâna-n păr şi l-am tras deasupra mea...Sunt foarte revoltată! Nu m-a violat cum trebuie! Nu mai ştiu bărbaţii din ziua de azi cum se violează cu adevărat o femeie”.
De cealaltă parte, purtătorul de cuvânt al Parchetului, subcomisar Christina Ciocan, a confirmat schimbarea încadrării juridice a faptei, declarând că acest gen de infracţiuni sunt mult mai drastic sancţionate de Codul Penal, condamnaţii riscând, cel mai probabil, să primească arest la domiciul pe viaţă. Cei de la formaţia Codu Penal n-au vrut însă să comenteze situaţia, doar solistul Cabron exprimându-şi digital punctul de vedere pertinent.
Din câte se pare, eleva sexată involutar a intrat în conflict cu celelalte colege de clasă, ofticate că pe ele nu le violează nimeni. „De proaste şi urâte ce sunt! Nici dracu nu se uită la ele, invidioasele dracu”, a răbufnit preafericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu