6 noiembrie 2011

Păţăşti :D

Din ciclu "dacă eşti prost, trebuie să ai musai niţel bulan", episodul I:
Ieri, duminică, mă duc cu MMM-ul la Profiul de pe Eroilor Strasse (Floreşti City) să-mi achiziţionez ceva de-ale gurii. Buuun, parchez chiar pe podul din faţă deoarece parcarea magazinului era plină ochi (5 maşini), o închid şi mă introduc înăuntru. Stau crecă vreo 10 minute din care 9 la coadă şi ies. Când mă uit înspre maşină, am crezut că am ceva iluzie optică mişto: o vedeam muult mai departe decât unde am lăsat-o eu. Cum dracu, zic! Şi stau şi mă mir ca prostu pentru că nu-mi aminteam deloc să-o fi parcat taman în mijlocul străzii! Bonus: coloane de maşini de ambele părţi. Şoferii care erau mai aproape de hardughia gri apărută intempestiv în faţa lor se uitau ca boii la poarta nouă şi se întrebau cine-i cretinul ăla care de şi-a parcat maşina în curmezişul drumului. 
Primul meu gând a fost că cineva face mişto de mine. Mă uit în jur, dar nimeni cunoscut. Pfuuuu! Şi-mi pică fisa: uitasem s-o bag în viteză şi să-i trag frâna de mână. Atââât!
Bun, am elucidat misterul, dar ce să fac? Să mă duc la maşină, dându-le prilej şacalilor să sară pe mine şi să ma facă de de porc în tăte formele, apreciindu-mă bineînţeles pentru remarcabilele abilităţi şoferistice? Sau să mă fac nevăzut? Dacă nu mă duceam însă, riscam să iasă treaba şi mai urât. Îmi iau până la urmă inima-ntre dinţi şi, cu capul în pământ, mă duc spăşit spre maşina pe persoană fizică staţionată în mijlocul drumului. Nasol moment...simţeam cum nşpe perechi de ochi mă urmăresc cu ură şi dispreţ, expectorând în scârbă expresii injurioase uzuale corespunzătoare situaţiei. Îmi ridic totuşi ochii spre prima maşină şi-l văd pe loganist cum dă foarte dezaprobator din cap. Era clar: urma să sughiţ toată ziua! Părăsesc în trombă parcarea să-mi mai salvez urma de demnitate şi o-ntind spre casă. Pe drum, opresc să văd dacă nu e cumva buşită în spate când a luat-o singură ca nebuna. Era nevătămată. Slavă Domnului! 
PS. aş fi vrut să fac nişte poze dar mi-era prea jenă de oamenii aia..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu