31 ianuarie 2012

Ai mei, ai mei, ai mei n-au niciun habar

Ţârrrr, ţârrrrrr, ţârrrrrrrăspunde odată!!, ţââââââârrrrrrrr!!! ş.a.m.d Nu-l aud bineînţeles! Peste o jumate de oră mă uit pe telefon: 15 mii de apeluri! pfff! ce sărăcie s-a întâmplat?! sun înapoi. Ţârrrr, ţâ....
- Alo!
- Da mami! Ce-i baiu de m-ai tot sunat atâta?!
- Cum ce-i baiu? da tu de ce nu răspuzi? am crezut că ai păţit ceva!
- N-am nimic. N-am murit, stai liniştită. Îs viu şi nevătămat!
- Da de ce n-ai răspuns?!
- .....că nu l-am auzit!?
- Nu mai face dintr-ăstea că ne stă inima-n loc!
- Bine...Da să ştii de-acuma că, dacă nu răspund, nu înseamnă c-am păţit ceva sau c-am avut accident sau cine ştie ce-ţi mai trece prin cap. Da totuşi, îmi zici de ce m-ai sunat?
- Da numa voiam să văd dacă mai ai de mancare.
- Am!
- Sigur-sigur?
- Cel mai sigur!
- No bine. Da ia zi, cu dragostea cum stai?
- Mami!!! iar incepi? cum am stat şi ieri şi alaltăieri şi luna trecută şi deceniul trecut!
- Vai vai, nu ştiu ce m-oi face cu tine! Tătă lum..
- Altceva?
- Of....da când vi acasa?
- Nu ştiu! Uichendul ăsta nu pot că merg la un kef.
- Iar?! că numa kefuri ai în cap!! la tine prietenii ţi-s pe primul loc...pe noi nu dai doi bani!! să-ţi fie ruşine!
- Ce-ai păţit mami?!
- Lasă-mă-n pace!
- Ok.
- Vrea şi taică-to să vorbească cu tine.
- Da tati!
- Saluuut! Ce faci? Noutăţi?
- Da bine...nicio noutate!
- No bine. Bine că-i bine.
- Da....no bine, paaaa!
- Pa.

Asta e discuţia standard pe care orice băiat o are cu "ai lui". Care zice că nu-i aşa, ori minte, ori e însurat:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu