2 ianuarie 2012

Frumos, dar nu prea...

Cam asta e concluzia Revelionului 2012. Putea fi muuult mai fain, dar a trebuit să urmez turma... cam vreo 35! Fabrica de Bere Ursus să fie atunci!!! Mancarea bună, tăt felul de cărnării din peşte - andive sau andine (naiba ştie...n-am reuşit nicicum să reţin exact, deşi era cea mai scumpă qestie comestibilă de pe masă), apoi băutură cât cuprinde, evident bere de tăte felurile. Eu am rămas fidel vinului din seara precedentă: când nu mai puteam mixam cu Fanta. Muzica...no aci o fost un pic de bai! Numa de club şi aia cam  unknown :( O băgat la un moment dat o tentativă de populară, cât să mă învârtesc de 2 ori şi s-o învâţ pe Dia să joace. Acum mi-a rămas datoare o viaţă întreagă!:D Artificii, nexam! Numărat invers secundele, idem.
Ce-am rămas de la kefu asta a fost concursul de bancuri realizat împreună cu Radu şi un amic de-al lui sibian, eveniment care a atras ca un magnet asistenţa de la mesele înconjurătoare. Unul, în mod special m-a făcut să râd cu poftă misogină nestăvilită:
Cică merge unul la un sex shop; după ce studiază obiectele, îl întreabă pe vânzător: - Aveţi vagin de ăla de cauciuc? La care ăsta: - Nuuu, ne pare rău...nu s-a inventat încă cauciuc care să pută aşa urât!:)))) Scuze fetelor, îi doar un banc.
Aaaa, cu ce-am mai rămas a fost neobişuitul tort cu pătrunjel pe care fratiuku Dioruţu l-o pozat cu sârguinţă:))
Că la noi în grădinuţă, pătrunjelu-i pân la puţă
Doamne bată-l pătrunjel, nu mă pot pişa de el
În rest, iar am plecat printre ultimii (bine-i tânăr şi holtei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu