30 ianuarie 2012

Box'n block, ep. II

Să înjuri 3 ceasuri fără să te repeţi, e o performanţă! Silenţioşii mei vecini au trecut acum la un alt nivel - lupta la baionetă. Dacă în urmă cu câtva timp masculul alfa domina teatrul de război, azi-noapte situaţia s-a inversat halucinant: femela epsilon a preluat hâţurile "relaţiei" conjugale. Cum mi-am dat seama?! Păi simplu. Unu la mână, fluviul de înjurături era pe sens unic şi doi la mână, la un moment dat, sub imperiul unei firmituri de bărbăţie, el încearcă să-i propulseze o directă, dar ea reacţionează prompt "- Ce-ţi trebe mă? Ridici mâna la mine? F***-ţi morţii mă-tii!! Animalule!!", urmat de dansul suav al unei tigăi pe gresia madedeman...
Acuma să nu credeţi că trag cu urechea dar, pur şi simplu, la mizul nopţii sau dimineaţa la ora 5 orice invectivă propulsată cu peste 100 de decibeli se aude chiar cu perna pe urechi!:)) Mă gândesc serios să pun un afiş prin care să le atrag atenţia că, în orele de linişte, sfada şi smardoiala sunt strict interzise. În schimb, pot să hâţăne dormeza cât vor - Make love, not war...domnilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu